Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Ο Αντιδήμαρχος Θερμαϊκού Κώστας Κούτουκας, με επιστολή στον Ακτιβιστή, εξαπολύει επίθεση στον Μαυρομάτη για την ένσταση και προσδοκά παραιτήσεις


Koutoukas-KwnstantinosΚ. Ιβάνοβιτς καλημέρα.
Διάβασα το τελευταίο άρθρο σας σχετικά με την "αναμενόμενη" νέα εκλογική διαδικασία και έχω να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις.
Όλα όσα αναφέρουν οι προσφεύγοντες στο πρωτοδικείο είναι επιχειρήματα αστεία κατά την άποψή μου. Στερούνται σοβαρότητος διότι αυτοί που επικαλούνται ότι η δημοκρατία έχει κανόνες που θα πρέπει να τηρούνται, να μου απαντήσουν ένα και μοναδικό ερώτημα σε σχέση με την ένστασή τους. Αν μου το απαντήσουν τότε πράγματι, αυτοί που στο χρονικό διάστημα που διοίκησαν το Δήμο Μηχανιώνας και  δεν σεβάστηκαν κανένα νόμο, καμιά δημοκρατική διαδικασία,  (τη στιγμή που γράφονται αυτά, έχουμε στη Μηχανιώνα έλεγχο του ΣΔΟΕ, των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, του ΙΚΑ, της Επιθεώρησης Εργασίας, της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, των Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης)  θα πιστέψω ότι έστω και αργά διορθώθηκαν και αφού έχασαν την εξουσία τους, απαιτούν από τους άλλους να πράττουν ό,τι αυτοί ποτέ δεν έκαναν.
Να μου απαντήσουν γιατί προσέφυγαν κατά των υποψηφίων της παράταξης....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου