Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΨΕΥΣΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΠΑΘΗ

Προς τον εκδότη της εφημερίδας
«Μπροστά-Μαζί»
κ. Απόστολο Οικονομίδη

Στο φύλλο 1-Οκτώβριος 2010- της εφημερίδας «Μπροστά-Μαζί» διάβασα (και πληροφορήθηκα έκπληκτος) ότι είμαι δήθεν μέλος της Συντακτικής Ομάδας της εφημερίδας σας.
Επειδή ουδέποτε είχα οποιαδήποτε σχέση με την εφημερίδα, ούτε συμφώνησα, ούτε συζήτησα ποτέ τέτοιο θέμα.
Επειδή όπως πολύ καλά γνωρίζετε χρησιμοποιήσατε το όνομα μου εν αγνοία μου για να εξυπηρετήσετε εκλογικές πελατειακές σκοπιμότητες.
Σας καλώ να προχωρήσετε άμεσα σε διάψευση της ψευδούς δημοσίευσης με κάθε δημόσιο, έγγραφο, ηλεκτρονικό, προφορικό μέσο, δηλώνοντας ρητά ότι το όνομα μου χρησιμοποιήθηκε από εσάς χωρίς εγώ να έχω καμία απολύτως γνώση ή ενημέρωση και επιφυλάσσομαι ρητά να ασκήσω εναντίον σας κάθε νόμιμο δικαίωμα μου.

20 Οκτωβρίου 2010

Παναγιώτης Σπαθής
Αν. Καθηγητής Α.Π.Θ.
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος
με το «Μέτωπο Ανάπτυξης» του Μ. Μπόλαρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου