Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Γιώργος Φιλίππου: ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΖΙ


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα πριν 54 χρόνια (Μάρτιος ’56) στη Θεσσαλονίκη και ...
συγκεκριμένα στην περιοχή του Ντεπό, από το 1992 είμαι μόνιμος κάτοικος Περαίας . Τελειώνοντας  το 5ο Γυμνάσιο αρρένων Θεσσαλονίκης  το 1973, συνέχισα τις σπουδές μου στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο (Πολυτεχνείο)  του Darmstadt της τότε  Δυτικής  Γερμανίας στην ειδικότητα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ως το 1978. Υπηρέτησα τη θητεία μου στον Ελληνικό Στρατό 1978-1980 και συγκεκριμένα στο Πυροβολικό ως έφεδρος λοχίας με την ειδικότητα του αρχηγού στοιχείου. Με την απόλυση μου το 1980 δραστηριοποιήθηκα για τα προς το ζην στον  ιδιωτικό τομέα και συγκεκριμένα στον ακμάζοντα την εποχή αυτή κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας, μιας και ο τομέας των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στη χώρα μας ήταν σχεδόν ανύπαρκτος τότε. Με πολύ κόπο κατορθώθηκε να στηθεί ατομική  επιχείρηση  στην αρχή η οποία εξελίχθηκε σε εταιρεία περιορισμένης ευθύνης (ΕΠΕ)  και με αντικείμενο αυτής τις εισαγωγές και την εμπορία ειδών και πρώτων  υλών κλωστοϋφαντουργίας  σε μονάδες παραγωγής ενδυμάτων, με συνεργασίες μεγάλων οίκων του εξωτερικού όπως της Γερμανικής Μode Information, της Γαλλικής Dupont  και της Ιταλικής Mirollio. Δεν ξέχασα όμως  το αντικείμενο των σπουδών μου και τη μεγάλη μου  αγάπη για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος, έτσι το 1992 συμμετέχω  ως υπεύθυνος  στην ομάδα που κατασκεύασε τον πρώτο πιλοτικό φωτοβολταϊκό   σταθμό στη Μεσόγειο και συγκεκριμένα στην Ι. Μονή Σίμωνος Πέτρας του Αγίου Όρους  ισχύος 48 Kwh, ένα έργο σταθμός στην εκμετάλλευση της  ηλιακής ενέργειας για την εποχή του.  Έργο  χρηματοδοτούμενο από την τότε Ε.Ο.Κ. και την Ελληνική κυβέρνηση, το οποίο βραβεύτηκε από την Ευρωπαϊκή επιτροπή ηλιακής ενέργειας. Δραστηριοποιήθηκα  από το 1974 σε ιδανικά αξιών των προοδευτικών πολιτικών  δυνάμεων με ενεργό δράση στο συνδικαλισμό και την αυτοδιοίκηση.  Το 2006 ήμουν υποψήφιος Νομαρχιακός σύμβουλος στο ψηφοδέλτιο της Βούλας Πατουλίδου, καθώς και υποψήφιος για το Δ.Σ του Βιομηχανικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ). Είμαι μέλος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου και μέλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ηλιακής ενέργειας.Μιλώ Γερμανικά, Αγγλικά και στοιχειώδη Ιταλικά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου