Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΚΚΑ ΒΑΣΙΛΗ

Ως  υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του συνδυασμού «Κοινωνία των Πολιτών» δηλώνω ότι στηρίζω, ανεπιφύλακτα, τη βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συνυποψηφίων μου και του Νίκου Παράσχου για στήριξη του υποψηφίου Δημάρχου Γιάννη Μαυρομάτη και του συνδυασμού του «Θερμαικός- Νέα Πορεία»  στην εκλογική διαδικασία της 14ης Νοεμβρίου.
Η εμπλοκή του ονόματος μου σε λίστα, η οποία κυκλοφορεί από υποψηφίους άλλου συνδυασμού για δήθεν στήριξη του, οφείλεται σε παραπλάνηση μου από συνυποψήφιο μου. Επειδή η βούληση μου είναι απόλυτα διαφορετική από το νόημα της επιστολής που παρουσιάζεται, ανεπιφύλακτα την απορρίπτω.
Ζητώ άμεσα την απόσυρση του ονόματος μου από τη συγκεκριμένη λίστα, άλλως επιφυλάσσομαι για άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματος μου.
                                                                                                                                                                                                                                    Μόκκας  Βασίλειος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου