Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Μάγγος: Αγνοήστε τα κουτσομπολιά και τις κακίες


Είναι γεγονός ότι από την ανεξαρτητοποίησή μου και μετά ήρθα σ’ επαφή με τους περισσότερους (όχι όλους) υποψηφίους δημάρχους, με στόχο την αναζήτηση προγραμματικής σύγκλισης και ταύτισης απόψεων. Σύντομα θα ακολουθήσει και σχετική ανακοίνωση. Σε κάθε περίπτωση πάντως η όποια συνεργασία μου θα είναι προϊόν θετικής συμμετοχής και υποστήριξης προς το σχήμα με το οποίο θα συγκλίνω. Φυσικά η σχετική ανακοίνωση
θα γίνει την ώρα που θα κριθεί ότι πρέπει. Όλα τ’ άλλα είναι παραφιλολογία και κουτσομπολιό με δήθεν ρεπορτάζ. Είναι μια προσπάθεια υποβάθμισης του ατόμου μου και της γενικότερης στάσης που κρατώ. Προτείνω στους φίλους, στους υποστηρικτές μου και γενικότερα στους συμπολίτες μου, να αγνοήσουν κάθε σχετικό κουτσομπολιό και να περιμένουν την ανάλογη ανακοίνωση.
Τατιανός Μάγγος
Δημοτικός Σύμβουλος Θερμαϊκού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου