Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση προς κρυπτόμενους λασπολόγους

Του Σπύρου Κουζινόπουλου, δημοσιογράφου-συγγραφέα, υποψηφίου δημοτικού συμβούλου του συνδυασμού «Μπροστά Μαζί»

«Πες, πες, στο τέλος κάτι θα μείνει», δίδασκε ο υπουργός Προπαγάνδας και Διαφωτισμού του Χίτλερ, Γιόζεφ Γκαίμπελς.  Τον μιμείται ο εντεταλμένος κονδυλοφόρος με το ψευδώνυμο «Αριστείδης Δικαίου (οι τυφλοπόντικες της διαβολής δρουν στο σκοτάδι και όχι στο φως της μέρας, ψευδώνυμα και όχι με τα στοιχεία τους), για να εξαπολύσει μία νέα  επίθεση καταρχάς εναντίον μου και κυρίως, κατά του υποψηφίου δημάρχου Απόστολου Οικονομίδη. Αποκαλύπτοντας με τον τρόπο γραφής και τον εντολέα του. Ποιος είναι αυτός; Ε, καλά τον ξέρουμε πια όλοι. Κάνει… μπαμ.
Την προηγούμενη φορά, βρήκε ως αφορμή την αριστερή μου προέλευση και την 45ετή δημοσιογραφική και κοινωνική μου διαδρομή. Τώρα, προσπαθεί να πλήξει....
τον δήμαρχο κ. Οικονομίδη, στο ψηφοδέλτιο του οποίου μετέχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.  Αν βρει το θάρρος, βγει από το σκοτάδι της ανωνυμίας και γράψει τα πραγματικά του στοιχεία, όπως κάνει κάθε υπεύθυνος και ελεύθερος  άνθρωπος, τότε θα του απαντήσω για τις νέες ασυναρτησίες που ξεφουρνίζει. Διάλογο με κρυπτόμενους ψευδόμενους λασπολόγους δεν πρόκειται να ανοίξω.
Όσο για τα «δουλικά εγκώμια», του τα επιστρέφω. Καθώς έμαθα για μισό αιώνα να είμαι ελεύθερος και ανεξάρτητος άνθρωπος, να λέω με παρρησία τη γνώμη μου πάντα επώνυμα, επαινώντας εκείνους που το άξιζαν και κατακρίνοντας, με σκληρό πολλές φορές προσωπικό κόστος, εκείνους που έπρεπε. Αυτή είναι μία στάση ζωής που δεν πρόκειται να την αλλάξω. Άλλοι πρέπει να ψαχτούν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου