Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ανθή Γιαγά- Ασλανίδου Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος (Εκλογική Περιφέρεια Θερμαϊκού)

Γεννήθηκα το 1965 στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησα από το 14ο Λύκειο Θες/νίκης και σπούδασα στο οικονομικό τμήμα της Νομικής σχολής του ΑΠΘ. Έχω πτυχίο Αγγλικής και Γερμανικής γλώσσας καθώς και γνώσεις Η/Υ.

Εργάστηκα για 11 χρόνια ως ιδιωτική υπάλληλος, ενώ από το 1994 είμαι έμπορος οδοντιατρικών ειδών.
Είμαι παντρεμένη με τον ορθοδοντικό Παναγιώτη Ασλανίδη και έχω δύο παιδιά, το Δημήτρη και την Κατερίνα.
Το 1995 η οικογένειά μας επέλεξε για τόπο μόνιμης κατοικίας τους Ν. Επιβάτες.

·        Διετέλεσα μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Αθλητικού Κέντρου του Δήμου Θερμαϊκού
·        Διετέλεσα έφορος γυμναστικής και ταμίας του Ε.Α.Σ.  « Αχιλλέας »  Περαίας.
·        Είμαι ιδρυτικό μέλος και ταμίας του Γυμναστικού Ομίλου « Αίας » Θερμαϊκού
·        Διετέλεσα εκπρόσωπος των τοπικών σωματείων στην Ελληνική Γυμναστική Ομοσπονδία και στην Αθλητική Ένωση Συλλόγων Γυμναστικής Βορείου Ελλάδος
·        Τιμήθηκα το 2005 από την ΕΠΣ Μακεδονίας για την προσφορά της στον αθλητισμό
·        Είμαι μέλος του ΠΑΟΝΕ, του ΠΟΣΠ Περαίας και του συλλόγου Σαμίων « Ο Πυθαγόρας»
·        Ήμουν εθελόντρια στο Στάδιο Καραϊσκάκη στους Ολυμπιακούς του 2004.
Αγαπητοί συνδημότες, φίλοι και φίλες,
Είμαι αποφασισμένη να προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ για μας και για τα παιδιά μας και σας ζητώνα μου εμπιστευτείτε την ψήφο σας με την ελπίδα ότι θ σταθώ αντάξια των προσδοκιών σας.

                             Ανθή Γιαγά Ασλανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου