Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση Σπ. Κουζινόπουλου προς ψευδώ(νυμο)μενο επιστολογράφο

Aγαπητέ Ακτιβιστή,


Ευχαριστώ τον επιστολογράφο σου Αριστείδη Δικαίου ;;; (ψευδώνυμο που διάλεξε ο μπαγάσας, χαθήκανε άλλα πιο πειστικά; Το έχει ξαναχρησιμοποιήσει άλλωστε για να υπερασπιστεί φίλο του δήμαρχο) για τη δυνατότητα που μου δίνει, να πω λίγα λόγια για την αφεντιά μου.  Για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από τη φοβερή και τρομερή… κατηγορία που βρήκε να μου προσάψει, ότι, λέει, τάχα… ντρέπομαι για το παρελθόν μου και δήθεν….  έχω αποκηρύξει τα χρόνια που ήμουν συντάκτης της εφημερίδος «Ριζοσπάστης». Τόσο τεράστιο ήταν το έγκλημα !!
Θα πρέπει να πληροφορήσετε τον κρυπτόμενο συντάκτη της επιστολής, ότι ακόμη και οι πέτρες, σ΄αυτό τον τόπο, ξέρουν ποιος είναι ο Σπύρος Κουζινόπουλος. Γνωρίζουν την αριστερή μου προέλευση, ξέρουν για τους προδικτατορικούς μου αγώνες για το «1-1-4», για το Κυπριακό, για το «15% στην Παιδεία». Είναι πληροφορημένοι για τον αντιδικτατορικό μου αγώνα και τις διώξεις στην περίοδο της δικτατορίας, για τα βασανιστήρια στην Ασφάλεια και την πολύμηνη κράτησή μου στα μπουντρούμια της οδού Βαλαωρίτου. Γνωρίζουν για την υποψηφιότητά μου, ως υποψηφίου της «Ενωμένης Αριστεράς» στις εκλογές του Νοεμβρίου του 1974 στο νομό Σερρών. Ξέρουν και για τις εφημερίδες ....
στις οποίες εργάστηκα ή αρθρογραφούσα όλα αυτά τα χρόνια. Εάν τις παρέθετα μία-μία, θα ήθελε πολλές σελίδες. Αναφέρω μερικές ενδεικτικά:  Αυγή, Θεσσαλονίκη, Δράσις, Μακεδονική Ώρα, Νέα Αλήθεια προδικτατορικά. Και μετά την μεταπολίτευση: Ριζοσπάστης (ως προϊστάμενος του Γραφείου Βορ. Ελλάδος), Πρώτη (ως προϊστάμενος), Μακεδονία-Θεσσαλονίκη (ως αρθρογράφος και ιστορικός ερευνητής, Βήμα (ως αρθρογράφος), Βραδυνή (ως προϊστάμενος του Γραφείου Βορ. Ελλάδος), Αγγελιοφόρος, Ελεύθερος Τύπος, Ημερησία κ.α.. Κι ακόμη, διευθυντής σύνταξης στην TV-100 την περίοδο 1989-1991, πριν αναλάβω το μεγάλο εγχείρημα του Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, που το υπηρέτησα επί 18 συναπτά έτη. Με συνέπεια να είμαι ο μακροβιότερος Γενικός Διευθυντής οργανισμού του δημοσίου, με πέντε διαφορετικές κυβερνήσεις να με διατηρούν στη θέση αυτή, επειδή έκανα πάντα καλά τη δουλειά μου, με γνώμονα πάντα το εθνικό συμφέρον και την αγάπη στον πλουραλισμό και την ελευθεροτυπία.
Κανονικά, δεν θα έπρεπε να τα αναφέρω αυτά, εμφανιζόμενος ότι «απολογούμαι» απέναντι στον ανώνυμο επιστολογράφο. Όταν αποφασίσει να εμφανιστεί επώνυμα, με την υπογραφή και τη διεύθυνσή του από κάτω, τότε θα του απαντήσω και στις ασυναρτησίες που γράφει σχετικά με τον δήμαρχο Επανομής Απόστολο Οικονομίδη. Έναν από τους  πιο έντιμους και αξιοπρεπείς υποψηφίους δημάρχους Θερμαϊκού σ΄αυτή την εκλογική αναμέτρηση. Στον οποίο μπορεί κανείς να του προσάψει ότι δεν έγιναν έγκαιρα στον τόπο του πολλά πράγματα. Αλλά δεν βρέθηκε ούτε ένας να αμφισβητήσει το ήθος και την εντιμότητά του στη διαχείριση του δημόσιου χρήματος. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχει χαθεί ούτε ένα ευρώ από το ταμείο του δήμου Επανομής, εν αντιθέσει με ότι συμβαίνει στα όρια του δημάρχου τον οποίο υποστηρίζει ο κατά τα άλλα «Δίκαιος» επιστολογράφος.  
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Σπύρος Κουζινόπουλος

Υ.Γ. Στον ιστοχώρο μου Mixaniwna@blogspot.com , μπορεί κανείς να βρει πλούσια στοιχεία για το βιογραφικό μου, αλλά και σχετικές φωτογραφίες από τη ζωή, τη δράση μου στον πολιτικό και κοινωνικό στίβο, αλλά και το συγγραφικό μου έργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου